نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

آغاز اردوی بانوان هندبالیست| نقش پررنگ مشهد در تیم ملی

  • کد خبر: ۶۰۹۴۰
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
آغاز اردوی بانوان هندبالیست| نقش پررنگ مشهد در تیم ملی
شافعیان در حاشیه اولین اردوی تیم ملی هندبال به میزبانی مشهد گفت: هنوز فدراسیون برنامه را برای ما مشخص نکرده‌است.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ عصر روز گذشته اردوی تیم ملی هندبال جوانان با حضور ۳۱ هندبالیست در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز شد. هفته گذشته بعد از پایان لیگ برتر و قهرمانی اشتادسازه مشهد، فدراسیون جلساتی برای تعیین‌تکلیف تیم‌های ملی دختران برگزار کرد و در‌نهایت خدیجه قانع که در لیگ امسال هدایت تیم شاملی کازرون، نایب‌قهرمان فصل را برعهده داشت، به‌عنوان سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان بانوان انتخاب کردند و در رده جوانان نیز نشمین شافعیان، سرمربی تیم قهرمان لیگ، هدایت ملی‌پوشان را برعهده گرفت. سرمربی تیم ملی بزرگ‌سالان نیز آن‌طور‌که باشگاه اشتادسازه، اسپانسر تیم ملی قول داده است، قرار است خارجی باشد.

نقش پررنگ مشهد در تیم ملی

شافعیان برای تکمیل کادر فنی خود یک مربی هندبال مشهد و یک مربی لیگ‌برتری را انتخاب کرد. اعظم پره در سال اول حضور اشتادسازه مشهد در لیگ برتر هدایت این تیم را برعهده داشت و توانست با‌وجود سختی زیاد سهمیه لیگ‌برتری مشهد را حفظ کند. او امسال نیز از نیم‌فصل به‌عنوان کمک در کنار شافعیان روی نیمکت تیم قهرمان نشست و حالا قرار است شافعیان را در رقابت‌های بین‌المللی جوانان نیز همراهی کند. به‌جز پره، مهسا معتمدی، سرمربی تأسیسات دریایی تهران، نیز مربی تیم ملی جوانان است.

پس از مشخص‌شدن تکلیف کادر فنی، شافعیان ۶۳ بازیکن در رده جوانان را به اردوی تیم ملی فراخواند. آن‌ها قرار است برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند و فعلا مرحله نخست آماده‌سازی در ۲ مرحله و هر بار با نیمی از هندبالیست‌ها برگزار می‌شود. مرحله اول این اردو از روز گذشته ۱۸‌اسفند آغاز شده است و تا ۲۰‌اسفند ادامه دارد و گروه دوم بازیکنان با حضور در سالن شهید بهشتی مشهد طی ۲ روز تا ۲۲‌اسفند به تمرین می‌پردازند.

در بین بازیکنان دعوت‌شده، ۴ بازیکن خراسانی نیز در اردوی تیم ملی حضور دارند. اکنون پریسا عنبرستانی و مهیلا ذاکرحسینی، بازیکنان خراسانی حاضر در اردو هستند و پایان هفته سپیده وحیدیان و آیلین تیموری هندبالیست‌های استان به اردونشینان اضافه می‌شوند. البته هم‌زمان اردوی تیم ملی نوجوانان نیز در حال برگزاری است، اما هیچ بازیکن خراسانی در اردو حضور ندارد.

دعوت از برترین‌های جوانان

شافعیان در حاشیه شروع تمرینات اظهار کرد: اگر تیم هندبال دختران جوان تقویت و شرایط عوض شود، شاید بخواهند این تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیا بفرستند؛ البته هنوز چیزی مشخص نیست.
سرمربی تیم ملی هندبال دختران جوان، درباره آغاز اردو‌های تیم ملی در مشهد اظهار کرد: اردو‌های هر گروه به‌مدت دوروز‌و‌نیم و به میزبانی مشهد ادامه خواهد داشت، مسابقات قهرمان کشور جوانان را که در اصفهان انجام شد، از نزدیک رصد کردم و این ۶۳ بازیکن از این مسابقات به اردو دعوت شدند. قطعا برای اردوی دور بعد سعی می‌کنیم تعداد نفرات را به ۳۵ نفر کاهش دهیم. به‌همین‌ترتیب در اردو‌های بعدی هم کاهش نفرات خواهیم داشت تا فهرست نهایی مشخص شود و کار اصلی را روی تیم انجام دهیم.

هنوز چیزی مشخص نیست

او ادامه داد: درباره اینکه گفته می‌شود هدف از انجام این اردو‌ها مسابقات قهرمانی آسیا‌ست، باید بگویم چیزی که من می‌دانم مسابقات جوانان و نوجوانان فعلا لغو شده و هیچ‌چیز مشخص نیست. برای این تیم باید ببینیم برنامه فدراسیون چیست. هنوز برنامه را برای ما مشخص نکرده‌اند. طبق صحبت‌های تلفنی اگر این تیم تقویت و شرایط عوض شود، شاید بخواهند این تیم را برای مسابقات قهرمانی آسیا بفرستند؛ اما هنوز چیزی مشخص نیست. به‌دلیل شیوع کرونا هیچ چیزی قابل‌پیش‌بینی نیست. فعلا اولین مرحله اردو پیش‌بینی شده و باید ببینیم برنامه فدراسیون چه خواهد بود.

شافعیان درباره مرحله بعدی اردوی تیم ملی گفت: قطعا مرحله بعدی اردو بعد از عید خواهد بود و احتمالا از ۱۵‌فروردین به بعد آغاز خواهد شد. باید از فدراسیون و باشگاه اشتاد‌سازه تشکر کنم که با‌وجود شیوع کرونا و وضعیت کشور در پایان سال این اردو‌ها را تشکیل دادند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->